Myggor gillar jag inte!

Idag har man varit och lekt med sina bästa vänner alla dagar i veckan. Jo jag pratar ju om myggor : / vem hatar inte dessa iriterande små djur som lever för att suga blod och sen dö? (typ) Jag tycker att det måste vara guds sämsta skapelse. Fast alla behövs för att det ska gå runt. Det är väll snarare vi som förstör mer än myggen. Jaja fast det är myggen jag hatar och inte mig själv...

Var och spelade en ny runda Discgolf på Ormberget. Det gick väll ganska bra, en hel del dåliga drivers. Med en miljon myggor som surrade runt skallen :/ hmm inte kul. Slutade på +10 över par. Inte så bra, då Sveriges bästa discgolfs spelare har spelat banan på 56 eller 57 jämfört med mina 72 idag!

Andra låten för dagen: Lil Wayne – A Milli

Nu ska jag chilla, få lite massage sen gå och sova : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0