Fiske och Bad!

Har varti iväg och fiskar för första gången i år... Kan ju inte påstå att fiskelyckan var med mig :p fick en gädda på ca 2 kilo. Den släppte jag tillbaka! Efter det så badade jag lite innan jag körde bilen hemmåt, fast inte hela vägen! ^^

Sen så har jag jobbat lite hemma, varit ute och tränat med Andreas. Vi körde klassiskt i 1,10, tror han körde vidare ett tag till. Då jag skulle äta (kan man ju alltid säga :p)

Longboarden måste komma på måndag annars lackar jag ur... inte roligt, fast som alla mammor brukar säga "Man måste ha tålamod" Men *** * ** * ** ** *!

Dåligt med nya bra låtar på Spotify.. :( Någon som kan länka en bra låt, så är det bara lägga den bland kommentarerna : )


Kommentarer
Postat av: hassan

david sandström overdrive är ju bästa bandet någonsin

2010-07-04 @ 17:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0