Borta bra, men hemma bäst!

Då har man haft ett skönt blogg/ dator uppehåll, Vilket jag inte ångrar. Fast lite jobbigt i vissa lägen :p

Men mitt liv har rullat på, inte så mycket "nytt" att säga..

OL premiären i Pagla gick bättre än väntat rent löp mässigt*, fast jag bommade på tok för mycket och kartan får en 2,5 av 10 möjliga. Den var inte niiiiccee, massa sten, ris och det fanns saker som inte var med på kartan ( enligt mig )  Så ni som inte var där missade inget roligt, kanske den schtekiga Söndagen ; )


Har ritat karta med min broder, skönt när man har laserskanings kurvorna. Marginal på 1 M :D Stämmer väldigt bra, fast man får ju ändå göra en liten ändring på det...

Har paddlat mammas racing kajak, funkade ganska bra efter man hade badat ca 10 gånger :p Det var ju faktiskt andra gången jag paddlar i år : )

Har ingen ny Dagens låt åt er nu. Fast om ni har "tur" så kan det dyka upp en senare!


Kommentarer
Postat av: Tomasmette

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2011-12-25 @ 13:53:26
URL: http://tomasmette.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0