½ bra dag!

Idag vakande man på tok för sent, eftersom det är svårt att sova med linnement... Får skylla mig själv lite!

Var hos Markus igår, vi kollade på 18 year old virgin* tror den hette så :p inte helt säker på hur det stavas :p hur som helst så var filmen "kul" och ganska överdriven. Som vi kallade den, de skådisar som inte var nog bra att vara med i American pie!!! För de var bland de sämsta skådisarna någonsin (Eller kanske har sett någon värre)

Det var jag, Markus, Sara, Fredrik och Calle. Allt annat folk var på annat håll. Joar och Simon åkte ner till Sälen för att träna :)

Fick den "tunga" uppgiften att lämna tillbaka filmen. Så idag klev jag inte på Hemmakväll svettig i skidpjäxor och hjälm :D hur nice var inte det?...

För jag och Andreas var ute och tränade igen :p, det gick ganska bra. För inte åka så långt, pga mina fötter inte gillar det : / Fast ska vila imorn, kanske simma om Badet har öppet ;)

Vet inte vad jag ska hitta på nu. Följde inte med till Pontus för då regnade det jätte mkt... Ska höra vad Andreas ska göra senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0