Tummen upp

Dagens tävling gick riktigt bra. Mycket bättre än vad jag trodde, var inte långt efter "skidåkarna" kan nog kalla mig själv för en snart : ) Om jag ska betyg sätta detta lopp så blir det en 9/10. För att hade mycket ork och hade lagt energi på rätt ställen och tagit ut mig så mycket det gick. Lite svårt att spurta mot sig själv. Gjorde mitt bästa.

Tränarnas kommentarer: Ser bra ut, men för kort steg när det börjar bli branta backar (Lite för mycket löpning) Annars så åker jag stort och bra och får utväxling på platten. Ska väll fortsätta jobba med tekniken och så får vi se hur de ser ut efter det : ) Känns skönt och få bra kommentarer på att man åker bra!

Spåren var hårda och glidet gick inte att klaga på. Nästan perfekta förhållanden för en klassisk tävling. Hoppas man får åka några fler sånna här tävlingar och mäta sig mot de andra skidåkarna.

Slutade 45 sekunder efter Viktor B som vann : )

Kommer mycket fler bilder på http://alvsbyskidlinje.blogg.se/ 

Bilderna är tagna av Julia Sipola









(Y) (Y) (Y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå Ulkan vars nämner du mästerfotografens namn om jag får fråga?!

2010-12-02 @ 15:54:31
Postat av: Anonym

hihi Tack!:)

2010-12-03 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0