Stabilt

Ojdå lite dåligt med uppdateringar. Men har inte hunnit med det!

Igår hände det inte så mycket, lekte med hunden för det mesta. Och lirade lite CS med GBN : ) Gick bra vissa rundor/ matcher och andra spelade jag som ******. Kan inte alltid vara bäst även om jag har börjat insett att jag inte tål att vara dålig på något... Kanske är bra och dåligt, då fortsätter man i alla fall försöka göra saker tills det inte går längre. Man lägger sig inte på soffan, och säger "orkar inte mer" kämpar hela vägen!

Fast blev inte riktigt så idag.
Var dubbel tävling i A-jaur, kul att äntligen få tävla skido : ) Kortdistansen gick bra, vann med 1 minut. hade ganska dålig kartkontakt. Men gick fort ändå! medeldistansen (natt) Tyckte jag gick bra hela vägen, men svårt att av göra hur mycket man ska ta i för att orka vara pigg i skallen och musklerna! Gick ju inte dåligt, men Clas och Joar var bättre : )

Vi åkte en bana som var 12 km, fast åkte 16,4 km (12 är ju fågelvägen) : p

Har kommit hem till Älvsbyn nu, kul och vara här men ändå inte. Då det inte är någon här.... Eller joar kommer snart : )

Har varit dålig på att ta bilder, fast "Junior" måste in på rengöring! har några fläckar som syns när jag har mycket zoom...

Lägger upp någon i alla fall : )



Utsikt från skolan!



Tomte



Kanis!


Kommentarer
Postat av: Erlingsonja

Nice site, keep up the good work!

2011-10-19 @ 08:25:28
URL: http://erlingsonja.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0