Små trött

God dag

Gissa vem som väckte mig idag? Joo min mentor. Hon ringde för att meddela att vi inte kunde ha utvecklings samtal. Så fick planera om helt, ringa joar. snabb packa för att hinna med bussen! Sov nästan hela vägen till byn, med musik i öronen.

Har haft lektioner nästan hela tiden sen jag kom hit, eller har ju ätit lunch också. Och för första gången så kan jag säga att fisken var god : ) Ett steg i rätt riktning!

Ska ha 2 lektioner till... Sen så är det slut för idag och efter det så måste man byta om för träning. Hoppas på skate A1. Måste kolla tränings schemat.

Veckans låt: Romain Virgo – Who Feels It Knows It
(skid musik)

Google bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0