Nu ser jag klart!

Känns lite jobbigt att skriva här när det finns så mycket annat kul man kan göra på lov! Fast håller tyst och fortsätter göra något som kanske betyder något för mig och någon annan : )

Vad gjorde jag igår? Var till FVC (Friskvårds Centrum) Där lirade jag liet bedminton med mamma och pappa. Samt körde lite styrke träning för armarna, kändes lite tungt. Sen har jag varit ute med våran vita hund på ett antal promenader, blir han aödrig trött? Nee verkar inte så, och ändå är han bara 12-13 veckor! Trir att jag kommer få problem att få han trött när han har blivit lite större.

Idag tyckte jag att man vaknade ganska tidigt! Gjorde man det, nee självklart inte. Blev en "sovmorgon" som inte var planerad. Ut och träna som planerat, åkte skate med pappa. Ska inte säga att han åker dåligt eller segt, men han har lite och träna på tekniken : ) Blev sköna 2 h, vill ha fler pass som inte känns som att de är långa men är det ändå! Vet också var jag ska köra långa A3-A2 intervaller, riktigt jobbig backe som säkert tog 3-4 minuter när jag åkte lugn A2 uppför den. Tror den kommer köra bra på min form inför SM och andra större tävlingar.

Håller på att försöka klara av nya NFS (Need for speed) Tycker själva spelet är bra, men lite overklig körning. Är kul ändå : )

Kommer ett inlägg med lite bilder!

Dagens nya låt: Petter – Längesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0