Meningslöst

Godmorgon, väder har inte blivit bättre på något sätt... Varför  kan det inte bli typ -12 så hade jag inte sagt något. Fast nu när det är -18 till -100 hela tiden så blir man lätt uttråkad. Kan ju inte ligga nere i gymmet hela dagarna...

Var nere och körde lite övningar igår, tänkte köra med expolsiva övningar. Blev inte riktigt som planerat! Det blir det ju nästan aldrig, men vad ska man göra?

Blev ett långt innebandy lir efter, spelade bra i början. Sen föll vårat spel ihop totalt. Hade ju inget flyt alls... Sen trampade martin N på min klubba, lät som att det knäcktes då. Fast tyckte att den inte var sönder på något ställe. Sen så slängde jag klubben upp på scenen. Och kanske den gick sönder då... Kan väll ha som ursäkt att bladet redan var trasigt. så hade varit tvungen att köpa nytt.

Sitter och väntar på att något ska hända. Verkar som att jag får vänta väldigt länge då : )

T.I. – Castle Walls - feat. Christina Aguilera

Kanske ska ta en dusch! Seg internet, så det blir ingen bild nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0