Laddar upp

Då var det sista skoldagen innan lovet, hur skönt är inte det! Fast ska inte börja slappna av nu, finns en del saker som ska göras klart först. Blev klar med mina rester i matten idag, och ska försöka bli av med de rester jag har kvar i kemin också. Bli också och lämna in en samhällsuppgift på 5,5 a4! Annars är allt kanon (Y)

Måste valla mina skidor inför tävlingarna nere i Högbo nu från onsdag till söndag. Hoppas på bra med snö, fina spår och bra tävlingar. Sen så brukar resten sköta sig själv : )

Måndags fikat igår var riktigt bra, fanns inget dåligt att säga om det. Annars brukar jag ju vara bra på att gnälla... : p fast bara ibland!

Taggar för mina 3 sista lektioner nu : D

Sen blir det en lång bilresa på onsdag morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0