Klassisk tävling

Då var det tävling/träning premiär på klassiska skidor. Får se hur bra skidor jag har fixat : ) Tror nog det kommer funka bra, man måste ju vara säker på att man vet vad man gör när man vallar (eller att man kan intala sig själv att man har gjort det) Hur som helst så kändes formen bra igår. Undrar om det håller i sig idag också.

Glömde skriva ett inlägg igår kväll
Lite kort sammanfattning: Vallade skidorna och fästegrunden till idag. Innan man blev bjuden på fika i Ugglan 3. Elin bjöd på en riktigt god cheesecake :D Sen spelade vi julkalender spelet. Andreas vann efter ett riktigt spurt. Gick hem till Andreas sen och spelade lite Tony Hawk, längsen man lirade det spelet. Gick ju inte så bra, även fast Andreas hade ett fusk i...

Sov i alla gott : ) När jag vakande så trodde jag att jag hörde att de plogade vägarana, äntligen tänkte jag nu har det kommit mer snö. Tyvär så var det ju inte så... Var någon annan lastbil eller liknande!

Ska tagga till för tävlingen nu. Kanske kommer några bilder sen, beror om jag hittar någon som vill fota : )

Dagens låt by Joar: Flo Rida – Right Round [Benny Benassi Remix Edit]



Folkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0