King kong

Vilken plugg morgon detta blev. Först lite sovmorgon till 08,07, sen bara sätta sig framför skrivbordet och börja plugga! Var bara bita ihop och göra det man skulle. Är äntligen klar med uppgifterna, ska bara läsa igenom alla sidor igen. Sen så borde det räcka...

Kändes som att det var plus grader ute när man gick till frukosten. Men ska inte luras av att det är - 13 grader eller något sånt ( har inte kollat på någon termometer)  Så dagens skid tränings pass kommer blir riktigt skönt : ) Hoppas man har bra skidor då. Men det är ju ändå bara träning, så ska nog inte lägga så mycket tid på det.

Dunkar lite låtar från min N1 lista. Slipper man känna att jag fortsätter nöta ut de låtar jag har där. Måste nog rycka upp mig och lägga in lite "nya" låtar där....



Andreas grundvallar featherlight skidorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0