Kanis

Har inte orkat/ hunnit skriva något här idag. Vet inte om jag håller på att börja lessna på att blogga... Fast det känns som kul att folk kan läsa vad jag gör och håller på med : )

Vaknade mitt i natten och trodde att jag hade försovit mig. kl 02:30. *** ***** har missat lektion, träning, lunch mm!!! Så började klä på mig, sen så tänkte jag till. Hmm tittade ut genom fönstret, svart ute... Det är nog fortfarande kväll. Jaha bara att hoppa i sängen igen :p

har haft ett par lektioner idag, har börjat känna att skolan börja fungera mycket bättre nu. Jobbar mer på lektionerna. Tar mer ansvar för mitt studerande, känns som ett steg i rätt riktning : )

Dagens träning var skido övningar. Gick bra, även fast det var lite dåligt med snö. Fast man måste hitta möjligheter att kunna träna ändå. Vi körde 6 st banor på "får" åkrarna, mest för att träna in att läsa kartan i högre fart. testa var den där gränsen är. Då man inte hinner med på kartan.

Sen har jag och Evelina varit uppe på Kanis och fotat. Vi hade vädret mot oss, så vi fick inte riktigt några bra bilder över Älvsbyn.. Lite tråkigt, fast Älvsbyn finns ju kvar flera veckor till : p

fast fick ett par fina bilder : )






Kommentarer
Postat av: gbn

pung pung pung

2010-12-07 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0