Julstämning

Idag efter skolan så for jag ner till Älvsby verket med Evelina. Blev ju självklart att vi skulle tävla i allt, och kan erkänna att jag fick stryk av en brud : ) För vågade inte göra 3/4 frontflip från 5 meter ner i en madrass! men jag hoppade i alla fall, och har aldrig varit så rädd... Kändes så sjukt skönt att komma ner, tiden stod stilla medan jag föll!

Efter det var det middag/ julbord på folkan : ) Riktigt gott, men var inte så jätte sugen på mat just då... Just nu verkar det som att ingen mat verkar passa mig just då!! Eller är det bara dålig tajming. Spelar inte så stor roll, vi hade en bra tid i alla fall ; ) Sen väntade vi på fikat i 1,40.. Less man var då :p

30 Seconds To Mars – Hurricane 2.0 (feat. Kanye West)

Fick några bilder från dagens tillställning : )









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0