Jag och min Mp3

Igår (lite mer exakt 23,00) for jag ut på ett tränings pass. Varför?! ja det är en bra fråga, hade inte tränat och så hade jag inget att göra.. Mycket liv man har då, eller det är kanske så det ligger till. Blev ett skönt 11 km pass, blev 45 minuters snöpuls i början. Tog riktigt bra på benen, ska kännas att man tränar. Kom hem 00,30, fast joar var ändå vaken. Han kanske väntade på mig : )

Skulle vilja haft med mig en liten kamera på passet. Fast man har ju inte alla saker!

Får se vad det blir för träning idag, hoppas på skidor. Men verkar vara lite kallt... skitväder! Så ska komma på något bra att träna ( : 

Gårdagens tränings låt: Skillet – Comatose ; )




PB: 00:50!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0