Here we go

Här kommer lite information om vad jag har haft för mig!

Vaknade 10,45... Ändå gick jag och sova 00,00. jaja, fick ju siva ut i alla fall. Upp äta frukost, sen sätta sig ner för att plugga matte och engelska. Nu känns det som att jag har kommit in i ett mer hållbart plugg tempo.

For iväg med min bror till pontusbadet. Började flippa lite innan Joar kom dit. Sen chillade vi sönder på svikten, hetsade varandra till lite nya olika trick. Jag satte en switch frontflip (läskigt som ***) Sen nötte vi båda på sideflip, gick inte så bra. Blev en hel del fel landningar som sved ett tag efter. Bara upp och försöka igen! Tycker mest om Joars försök på en mollenbergare. Han hoppade ut från svikten och la sig som på rygg, sen så var det ju kört! : p

Ner på stan för att shoppa lite julklappar och födelse present till min syster. Var lite sen med den. Pga att hon fyllde år den 2:a

När jag kom hem så blev det lite tårta, sen så fastnade jag här!

Black Eyed Peas – Own It



Ledsen?!


Kommentarer
Postat av: mixzzze

Stolt fotograf

2010-12-06 @ 12:14:55
Postat av: Phillipzahra

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-06-09 @ 14:01:52
URL: http://phillipzahra.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0