Catch up 2

Tror det kommer vara mer längre inlägg och färre under lovet nu!

Fast igår så tvättade jag alla kläder som var med till Högbo, blev riktigt mycket tvätt... Och hjälper mamma till? Nej man får klara sig själv! Måste nog växa upp :p 

Sen så tog man det lugnt, tog ett stakpass på ormberget. Blev 1,45 lugna minuter, och träffade Andreas och (kommer inte ihåg vad han heter : ( )

precis före jag skulle äta middag Pontus ringde och "tvingade" med mig till Måttsund :D inte riktigt så att jag ångrade att jag följde med, för det blev en epic dag/ kväll i backen. Det var pudersnö överallt ^_^Så sjukt awesome att åka. Köttade lite rails, samt provade 270 on. Tappade skidan så måste ställa åt den...

Lite bilder från åkningen!













AWESOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0