Bird´s eye view

Skönt löppass/ styrke pass inomhus. För jag är inteså sugen att träna ute i -20... Gör det bara om jag måste, och känner mig inte så road av tanken att åka skidor i den temperaturen!

Blev 25 minuter löpband, först lagom högt tempo, runt 12-13 (vilken enhet mäter det på rullbanden?) Sen sista 10 så höjde jag till 15, och till 17,5 sista 3 min. 17,5 är jämfört med min/km 3,25. Måste också köra på minst 1 i lutning, annars blir det inte riktigt likt löpning (något jag har läst i en tidning)

Har ätit julbord två dagar idag nu : ) klagar inte, eftersom det är så gott. Undrar hur länge vi kommer göra det? fast det kommer ju någon gång ta slut..

Låt: Zion I – Bird's Eye View
Chill musik!



Julstämningen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du svarade ju själv vilken enhet det är på rullbanden.

10 = 10 km/h

2010-12-26 @ 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0