Backa då...

God eftermiddag/ kväll!

Vad har hänt idag än så länge? Joo tränat, ätit, pluggat, kört bil, shoppat mm.

Vanlig frukost, inte så mycket med det. For sen ut med min broder på en skidtur ute på isen. Gick bra, gled lätt och fint. Fast sen så fastnade jag med ena staven i en is spricka... : ( Jaha, där rök den staven. Och det var ju inte min stav heller! Utan pappas. Så på 30 min träning blev jag skyldig pappa en ny. Inte roligt eller billigt. Men Andreas kanske hade ett rör hemma, ska kolla upp hur det är. För vill ju inte att vikten och pendeln ska ha för stor skillnad!

Satte mig direkt på datorn och började kolla möjligheterna till ett nytt stavköp.

efter det hoppade vi in i bilen och åkte hem tilll mormor och morfar. Alltid kul att få träffa dom : ) Sen körde jag vidare ut till storheden. För att shoppa djur mat och saker till våran nya hund som snart kommer vara en del av våran familj : )



HF!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0