Var är solen?! :o

Jaha ännu en dag med plus och dåligt väder. Det verkar som att vädergudarna är ganska sura nu! Fast skiter i dem, för träna kan man ju som tur är göra på andra sätt :)

Idag for jag, tage och pappa ut till Svartöstan/ Mefos... För att byta olja och oljefilter på den nya bilen! Det var en ny kunskap att veta hur man gör det! Kommer kanske ha nytta av det senare i livet :p

Men vi stannade och gymmade lite på FVC ( Friskvård centrumet) Även fast jag tycker att det är jobbigt och åka skidor och gymma nu :/ Otur att det är det ända jag kan göra just nu... Less!

Har lirat lite mer CF, märks att jag inte springer som förr. Då var det mest efter linjen och bara kolla på kompassen... Fast det går mycket sämre att springa som man skulle gjort i verkligheten än hur man springer snabbast i spelet! Vilket gör att nu efter Frankrike så läser jag kartan på ett annat sätt. Fast det är bra träning för hjärnan!

Nu lagas mat för fullt här hemma, blir nog en tre rätters middag idag :) Synd bara att det är jag som har disken :p

Mer bilder!


Terrängen var riktigt jävlig på vissa ställen.
Dag 2


Medel kval och final, kvalet gick inte så bra.
pga min fot som inte ville!


Men sjukt klurig terräng överallt i frankrike!

Slask, slask, slask och mera slask!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0