Tråk väder!

Just nu käns det som att man vill bara gå och sova. För de är dimmigt och ingen skare! Så jag och pappa ska nog till Friskvård centrumet. Där blir det nog lite rullband samt lite gym...

Igår hade vi bara besök av 2 påskkärringar* :/ inte så på min tid. Så var det ju en massa folk ute och påskade... Och inget påskkort fick vi inte :( satt ju och gjorde en 100 st påskkort när jag var ute och gick! Men sånt är livet ....

Moving on!


Malmberg i sin Rumänien jacka på första träningen i Aydat!
På den träningen var det en massa olika resultat, men hittade flytet...


Och det var en trevligt gäng människor från Sandviken och Borlänge!


Mina fina Icebugs :)
 


den "underbara" terrängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0