Tour De Kanis Episode 2!

Dagens del av Kanis touren var klassiskt 8 km för herrarna och 4 för damerna. Det var ett brett startfält i dagens tävling. De som inte hade åkt dagen innan startade först, det vill säga Rickard före Zacke.

Spåret var riktigt bra, fans ett isigt och ett tungt spår. Så man fick "bättre" fäste i det som gick tungt. Fast hade man inget fäste spelade det ingen roll :p det vill ju säga att jag inte hade något fäste idag...

Startade ganska hårt. för det är platt-flackt uppför och en del backar första 1,8 km. Sen bär det utför och man för relativt lättåkt den sista biten. Slutade på en 7 plats 6 sec efter niklas : ). Fast dagens vinnare var Martin före bordern Adrian!

Blev en riktigt bra middag på det. Kryddpotatis med kött, sås och den goda köttgelèn :D MM mycket gott. Bland de godaste maträtterna har på folkan. Ska duscha men uppdaterar min bestälning från USA för att se om den har skickats än xD jag vet att jag är hetsig :p

The Man On The Radio Said!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0