Tänker om!

Okej svårt att hålla det jag säger, hoppas det inte är mitt fall i längden! Idag hade jag ju sagt att det skulle vara total vila. Hur gick det? Efter lunch så funderade Adrian om jag skulle med upp på Kanis och åka skare... Visst tänkte jag skare är ju inte så tungt, opps vad fel man kan ha! För det går lätt utför men när man ska klättra uppför de är då det tar : )

Vi började att åka lite upp och ner här och där. Sen visade Adrian mig och Micke en backe som lutade 45 grader :D sjukt brant det var, men vi kunde inte åka hela för det var så lite snö på vissa ställen :/ tråk det! Men vi chillade på där, var ju ca 40-60 cm snö nästan överallt ^^ Kommer bli en lång vinter där uppe :p Vi hoppade lite drog något mindre drop fast man ramlade ganska fint när skidorna gick igenom :/ jaja var sjukt kul ; )

När vi skulle åka ner så tog Adrian bilen ner till slutet av backen. Jag och micke åkte i skogen längs vägen ner dit :D de lättaste 1,5-2 km på länge!

Efter det väntade jag lite med att fara ut och löpa. För ville tajma med middagen, så det blev 25 minuter skog, väg (på sidan av vägen där det är ingen snö) och lite åker, gick bra. Men nu har det onda i knät hoppat från mitt "slalom knä" till det andra, Wierd. Blir en del knä rehab IGEN!

Ska kolla på Lord of the flies med Henke och troligen Waller : )


JOSS droppar senare idag :D:D väntar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0