Sprint.

Efter en ganska chill morgon med lite stress och annat jobb så fick jag veta att jag hade fått Swedbanks stependium som en av det framgångsrika idrottutövare år 2009 :) Så fick en liten slant av dem kommer bra när man snart är pank :p

Så nu sitter det en stor papperslapp på min vägg. Lite väl stor :D

Sen efter det var det bara åka hem byta om till träningskläder och fara till porsön. Där skulle det vara sprint träning i två omgångar. Först en lite kortare "prolog" innan jaktstarten kl 1. Så man började värma upp och kroppen var inte helt med idag. Benen var redan tunga innan start :/ inte bra tecken... Men startdade och det kändes ganska bra. påväg mot 4:e kontrollen såg jag Markus :) och han hade sprungit lite fortare fram dit. Jobbade vidare och trodde först att Markus hade slagit mig. Men det visade att jag slog han med 1,13 :)

Så hem dirket efter att ha läst av brickan. Åt en banan och madarin. Chillade lite försökte töja ut musklerna, gick inte så bra. Andra passet var 4 km stadssprint med jaktstart. Värmde upp till det och det kunde ha varit roligare än vad det var. Benen tunga som F*N, inte bra. jaja startar och så får vi se vad som händer. Iväg for jag med lika hög fart som alltid (inte riktigt en VB start men nästan)

Men det flöt på riktigt bra när jag väl kom igång med benen. Hade ju mitt 1,13 förspång till markus som jag höll hela loppet. Efter var det bara att börja jobba med musklerna igen. Gick inte så bra det heller, så det blev en nödlösning -Mamma behöver massage :p gillar min mamma :D

Men nu har man fått sina musklerna knådade och nu käns det mycket bättre :) Fast snön vräker ju ner ute så får se vad som händer imorn. Om jag tränar blir det A1------ :p

Lägger in blider efter jag har pluggat matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0