Sista slalomdagen för iår :/

Jaha då var det bara ställa undan mina twintips... Lite tråkigt när säsongen tar slut, fast för min del är det nog bäst så! Har ju haft en del problem med knän och fötter nu i början på våren. Ska köra en hel del balansplatta mm för att stärka upp dem!

Men sista dagen på Kanis bjöd på ett skönt obyggt bigjump :) mycket bättre än de andra hoppen.... blev något försök på 360, fast det kändes inte så bra. Grabben lyckades efter mycket kämpande med sina mentala spärrar så drog han iväg och gjorde sin första backflip :D sen efter det satte han ca 10 st utan att ramla : ) Jag chillade på drog någon mutegrab och backflip, tänkte efter och gjorde bara saker som jag redan kunde. Ska ju inte hoppa igentligen!

efter lite hopp så drog vi ner och flyttade en rail lite, provade köra switch upp och det funkade bra ( : Som jag har sagt så är det helt slut med slalomen nu :/ får se hur benen känns nästa vinter :p

Sen drog jag ut och joggade lite, nu börjar benen känas bättre. Lite ont i knäna, fast lindrig mot vad det har varit :) så kanske ska fortsättaa hoppa då?! X) haha nee nu är det slut....

Ska ha sprint orienterings genomgång i Älvsbyn klubblokal snart. Blir och duscha sen åka dit :D

Ska försöka få någon bild av grabben senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0