Okej vila idag?!

Då var det torsdag, som vanligt den jobbigaste skoldagen :/ Har lektioner ända fram till middag... Det kommer bli jobbbigt för jag känner det redan nu!

Lord of  the flies slutade på det mest konstiga sätt någonsin :o Från att vara helt crazy till att filmen slutar på 3 min, hade väll inte nog med pengar för att kunna göra ett bättre slut...

Idag ska det vara vila, och kanis blir det inte för att jag ska hem och packa för att åka ner till Uppland imorn. Skiter i Natt SM utan springer alla tävlingar i uppsala möte istället :p Ska inte bli "lurad" ut på något pass idag. Jag ska låsa in skorna i något skåp och sen slänga nyckeln :D kanske lite krydd...

mina skor har kommit till Madrid nu :/ vad ska de dit ner och göra :p Kommer väll nästa vecka ^^


Chatue de Fountain blue*****


Kommentarer
Postat av: gbn

Lord of the flies filmen är baserad på en bok och den slutar så. -.-

2010-04-22 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0