Nu är det Fredag igen!

Stämmer mycket bra det :)

Igår när jag åkte hem med bussen till Luleå (via boden) så satt jag och Calle H och pratade om att vi måste börja satsa på SM stafetten i Umeå och Jukola.

När jag kom till Luleå så träffade jag min gamla svenska lärare från Björx. Monica D, kul att träffa henne. Hon hade börjat jobba på björx igen :) bra för henne ^^

Började cykla vidare hem på Snövägen och vårat gula hus. Då ser jag en bekant figur som löper längs cykelvägen. Grön Nike skor och blå gula glasögon :p jo självklart var det Andreas, han var ute och löpte ny rekord tid på milen :D peppade han den sista kilometern!

Har städat rummet och pluggat ännu mer matte, måste ju sitta någon gång tycker man ju... Bara nöta på, blir inte bättre om man slutar träna. Är det med alla grenar, sporter, skolämnene mm!

Skorna är i Skellefteå nu :D, kommer nog hit på måndag förmiddag. Hoppas att man är hemma då!

Ska spela lite CF innan jag packar klart väskan som ska ner till Uppland...

Får se om jag kan hålla er uppdaterade med resultat och andra roliga saker som händer där nere! : )

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack för ditt svar, då vet jag det :). Nu har jag börjat blogga igen så du är välkommen tillbaka till bloggen! :D.



Ska sedan lägga upp en magic trick som jag har gjort, så missa inte det ;). Förresten, trevlig helg :)

2010-04-24 @ 15:58:21
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0