Lite besviken!

då var man tillbaka från vallsberget : ) Det gick inte så bra som jag hade hoppats på :/ jag zacke och henke hade först en tanke på att lägga en massa klister under ett par klassiska skidor till finalclimb :p fast vi höra av Adrian att det var så "flackt" att man inte tjänade något på det... Okej tänkte vi, så struntar vi i det då!

Vallade upp Atomic skidorna, trodde att det inte skulle vara mycket spår kvar. Men ojjj vad jag hade fel ^^ det var sjukt fina spår. Lite mjuka fast ändå hög klass! Det var jag och samuel  som skulle åka, gissa vem som blev tvungen att åka första sträckan? jo självklart blev det ju jag :/ kass på den sträckan... (fakta)

Efter två ganska bra varv av mig så slutade vi runt en 3-4 plats :) helt nöjd med det. Fast jag ramlade åkte med rutten teknik mm :/ Då var det bara tagga för finalclimb, jag skulle starta 15 efter Niklas och samtidigt som KE :D kanske öppnade lite för hårt. har ju fortfarande inte lärt mig att öppna i mitt tempo!

Klättrade uppför hela Vallsberget, åkte familjebacken upp. Inte för att den har mindre stigning, utan lite mer flack och längre åkväg! Fick besök av "Stum Björn" ganska tidigt i loppet vilket gjorde andra ½ sjukt jobbig. Har ju lärt mig att stoppa huvudet under armen och bara köra. Funkade ganska bra, släppte inte förbi någon bakifrån vilket var det viktigaste :p

Är less på benen som inte vill vara med just nu!! jaja får väll vila strecha ut musklerna ordentligt och inte springa asfalt så har man löst de störra problemen! :D

Dusch på det här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0