Flopp Björn!

Då har jag varit lite oaktiv här på bloggen, har ju sina anledningar när jag är borta! För jag sov över hos Gunnar och snackade en massa om det ena och det andra!

Jag åkte dit igår, vi tänkte köra OL intervallerna då... Fast eftersom att ingen var hemma, och bara springa jag och Gunnar skulle bli ganska drygt. Så vi bestämde oss för att köra idag ist. Så det skulle bli lite fler folk. Och de där fler folket var Johan Bergmann och Gunnars syster...

Men det var fina banor med en hel del snöpuls och kluriga vägval. pga all snö som låg iskogen! Så efter 5-6 banor med ca 4 kontroller på varje så var vi äntligen klara. Jag hoppas att det inte ska vara så mycket mer asfalts löpning till veckan, ska beställa skor idag/ imorn, spelar inte så stor roll för att ordern Tas inte hand om förän på Måndag!

Efter att ha duschat lite snabbt så bar det av till Mockträsk... Blev min första  skoter körning. och med tanke på det så gick det ju ganska bra. Var ju inte bästa förhållanden att köra i! Och jag körde bara fast 2 ggr ordentligt , och sen så några mindre fails!

Sen när jag skulle hem från Gunna så kom jag till Gunnar 18,50. Kollade jag busstider på telefonen. Bussen gick varje timme 45, och det skulle ju visa sig vara fel. För gick från Gunnar kl 19,30 för att hinna till Bussen som gick 19,45 trodde jag. Och när jag kom fram till hållplatsen. Så gick den kockan 19,36. Men förbannat vad fan ska man göra nu, inte står jag kvar här i 50 minuter. Aha det var bara börja gå mot stan och nu är jag hemma efter en massa strul! :p


I'm coming home!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0