Sova!

Nu har jag varit väldigt lat, gick upp 08,20 åt frukost, tillbaka till sängen! Tänkte vakna runt 11, så att jag skulle hinna plugga engelskan. Men det gick ju inte så bra, vaknade 11,57. Shiiiiit tänkte jag, ringde Micke och frågade om vi hade redan börjat :/ så fort på med lite kläder. Var bara ca 5 minuter sen :) Sen efter vi var klara så tänkte jag åka ner och äta. Men självklart så ska ju matsalen ha stängt :s, så jag fick inte några Pannkakor!


Jaja, men jag lever efter sprutan, så dödlig var den ju inte :( måste hitta något värre :p Men ska ha lektion nu, Sen blir det nog och sova, för jag tror det behövs för att kunna återhämta sig från sprutan :)



My Peak Performance!



Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0