Snö, Mycket Med Snö!

Vad man blev glad när man vaknade och tittade ut, det var ju vitt, vitt, vitt!
Så det är tydligen planerat att vi ska träna skidor på måndag, längs någon väg eller liknande. Men just nu softar jag bara efter lite Löpning, med Markus och Tage! Hade väldigt kul när vi körde i tellheds skod, men snö som sprutade när man sprang där!

Och tidigare idag så var jag ner på skidbytar dagen, hittade ett par 4 FRNT, twintips, för både puder och park, tror jag!

Men nu blir det och baka en kaka eller något liknande^^ kmr bli gott!

Men Imorn blir det och köra lite rails med Pontus och några till, får jag se hur det går, det blir första gången för iår!


"Skiing is my music, and the snow is my beat"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0