Sliten nånting!

Då var man klar med tester i Boden! Gick inte så bra söm jag själv ville, men det kan inte alltid gå bra :)

Först körde vi ett syreupptagningstest, tungt. Sen efter det skulle jag ha kört ett maxtest. Men min krop orkade inte, I alla fall inte då!

Men idag var maten på folkan i topp klass, Mycket bra. Funderara till och med att säga det till dom, men kan göra det imorgon!

Man har också pratat med Samuel, en kompis i Tierp, My fd home :) Blir väll och hälsa på dom till sommaren :D kommer bli skoj och få träffa dom igen!

Men annars är det inget nytt, still singel! Men tror det är bäst så tills svinen har lagt sig (: För det är en dålig ide att bli sjuk innan tävlingarna har börjat, och det är inte så smart att bli när tävlingarna är heller!



En liten bild från hösten!



I wonder how, And I wonder why!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå...jag då???

Å du... singel??... Hmmm.... Bara för att du flyttar så glömmer inte jag att du kan allt man kan önska hos en av d motsatta könet;)

Nä nu ska jag uppdatera mej lite i din värld.

Kul att höra av dej!

Kram

2009-11-10 @ 22:48:14
Postat av: Anonym

naaww juste, men det vet jag! så lätt glömmer jag inte :p

2009-11-11 @ 08:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0