Skidor

Då har man varit till Arvidsjaur, sjukt kul. Provade mina nya skate skidor också! fungerade bra. åkte runt där i ca 2 h. Var ju tävling där, bara synd att man själv inte var med :( Ett Sadface på det. Men fick ist en lugn och bra åkning.

Var tvungen och prova någon 180 med de nya skidorna också :p Men fungerade okej. Just nu lyssnar jag på Ciddy Bang Kids remix, synd att den inte finns på spotify :/ inte roligt! Men har just sett klart en film där Bam åker till Finland för och hämta tomten! :) ett bra val för en lördags kväll!

Känner mig sjukt pepp för att åka uttsgnings tävlingarna till UEM i SkidO! Får hoppas det blir skoj, det är några st som får åka från Sverige. Men just nu är det SM i Älvsbyn som gäller, får bara hoppas att vi har fått någon snö till dess :D

Träffade lite folk i A-jaur, som Zacke, Josefine, Petra, Sture, Ida, Martin, KE och många fler. Känn ingen diss för att ni inte blev uppskrivna, kommer inte ihåg alla som jag träffade ;) Men gjorde ett tappert försök!

Oj känner mig bra, mitt längsta inlägg med text på länge. Men det blir ju bara ett idag! Lägger upp lite bilder fråb dagens skidtur imorn. Ids inte koppla in kameran!


When The Sky Is Falling Down!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0