Skid Premiär

Nu har jag varit i Piteå och åkt skidor på riktigt ;) Sjukt kul det var, kanske lite minus att det var ganska mkt sten  i spåret!

Men min dag har varit väldigt anorlunda, Först när jag satt och slöade ringde Sture AB, och frågade om det var någon som ville fylla in Niklas plats på Winternet, För er som inte känner till det, så är det ett ställe där man kollar tex sin syreupptagnings förmåga! Var lite konstigt, för man hade ju ett munstycke i munnen hela tiden som man skulle andas i, Blev lite jobbigt i längden :)

Sen på vägen hem från boden/Winternet så frågade Adrian om jag ville följa till Piteå och åka skidor, Man tackar ju inte nej till att få en bra start på Skidorna, Så efter middagen så åkte vi iväg, Fast igentligen skulle jag ha svenska, men säg det inte till någon :p Men man får hoppa några lektioner, särskilt om det är för att åka skidor för första gången =)

Sen så blev det lite bråtom hem, vi ville ju inte missa Måndagsfikat! Så när vi satt där i bussen hem, så sjöng vi lite roliga låtar, som vi senare sjöng när vi kom till fikat (=

Och efter det så blev det gym, nu kankse det låter som att jag inte har något liv, men det var sjukt kul när vi var ett par st som var med, Och dom tappra hjältarna var Jag, Simon, Adrian, Calle E, Calle H, Martin och Viktor :D

Men nu blir det först och äta lite, sen så ska jag väll skriva klart svenskan och skicka in, så att min lärare blir så sur på mig x)


Men nu en fråga till er läsare, om ni tkr att jag bara skriver om tråkiga saker? så skriv gärna en kommentar om vad ni vill höra på denna blogg, lite oseriösa bidrag mottags också!


Värre har det vart, och värre kommer det bli!
(Eller?)


Kommentarer
Postat av: personen som finns med på din visningsbild i MSN :D

moahahaha gjorde premiären igår :D:D wieee



Du är så efter ulrik ;) haha

2009-11-02 @ 22:28:26
Postat av: Anonym

Skönt :) var då?



Kanske lite, men inte så mkt, eller? hmm

2009-11-03 @ 09:00:36
Postat av: samma som ovan :)

ja var ju kåbben, o du var inte me :( du skulle vart där säger ja bara

2009-11-03 @ 21:48:59
Postat av: Robert Pettersson

Du är så efter till och med jag som bor i Uppland har haft premiär före dig, i torsdags i skidtunneln i Torsby :P

2009-11-04 @ 19:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0