Old Style!

Då var det måndag igen, skola, skola. Men inte idag. För vi är lediga :D väldigt skönt! Men orka sova bort halva dagen, så jag tog en promenad till min gamla skola, var ju helt klart värt det! Men jag märkte att det var fler fjortisar är när jag gick där :/ och jag visste inte att man tog emot dvärgar  :p Det där kanske var lite krydd, Och ingen diss till dvärgar. Men de kunnde knappt ha ett överskåp!

Träffade också Fredrik min gamla SO lärare, han satt på samma stol i samma klassrum :), Men han hade faktiskt fått en ny dator ;) Sen träffade jag lite fler lärare, de hade inte hänt så mkt!

Ska få bilderna på när vi var på bal, ute på bergnäset. bjuder på bilderna när jag har fått de, men det blir nog först nästa vecka :/

Men har ju andra bilder åt er :)


Arvidsjaur


Mig!


Standing In The Moonlight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0