När det passerar i revy!

Man har lärt sig ett antal gånger och inte ta allt som man ser för givet, men ändå gör man det! Man tror att man klarar allt men, när man senare står framför en/ flera uppgifter som man inte klarar av! Vad ska man göra då?!

Det är många saker man inte riktigt hinner fundera över, men jag försöker göra mitt bästa i dom situationerna!


Bland annat är sånt jag sitter och tänker på när man inte egentligen inte  har något och göra. Men hopppas att jag inte tråkar ut er när jag skriver om sånt här! Prova själva och sätt dig ner och fundera över vad livet har och erbjuda! Men man vill inte alltid ta åt sig saker som man inte tycker om. Men då gäller det och hitta något inom dig som kan ta hand om det!


Keep Wondering!

Kommentarer
Postat av: gbn

spot on, spot on

2009-11-17 @ 18:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0