Musik

Nu ligger jag på rummet, chillar som vanligt! Men vad skulle det vara bra för om man inte hade Space Cowboys nya låtar dunkandes i högtalarna :)
För er som undrar vad hans nya album heter så är det "Digital Rock Star"

Väntar på att det ska bli middag, då blire och ladda inför dagens pass på Kanis, kmr säkert bli grymmt!

Väntar fortfarande på att skidorna som jag har beställt kommer snart, men dom är säkert påväg  snart, Då blire Atomic för alltihop!

Men det blir Bastu efter träningen idag, så det blir sweet, men nu ska jag nog göra lite vettiga saker!

Jag sätter på Bastun, så den kmr vara riktigt varm!


Never back down!

Kommentarer
Postat av: joar den store

eyy ge mig lösen så kirrar ja biffen me headern :)

2009-11-03 @ 21:51:09
Postat av: Anonym

låter bra! joar, då får du hjälpa ig med lite andra saker också :)

2009-11-04 @ 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0