Movie

Då ska jag nog snart se en film, har inte bestämmt mig för vilken än. Men det bli någon, efter jag har hängt tvätten! :/

Håller på att fundera ganska mkt nu, en hel del tankar om olika saker och ting. Kan inte riktigt fatta vissa saker! Men det ska man nog onte göra heller.

Har fått goda besked om snötilgången på snö, det ska tydligen vara bra med snö på grusvägarna. Så på måndag om prognosen håller i sig! annars får man fara till Arvidsjaur! :)

Men nu lyssnar jag på Owl City! bra artist.


Linköping!


Discgolf med Gunnar, Joar o Tage!
I Skellefteå

Late Night!


Kommentarer
Postat av: N1an

Meen... Har du fått hjärnspöken lr är d helt vanliga kluringar? Hör gärna av dej om du vill prata... Inte för att jag vet om d hjälper men ibland kan d va gott å ventilera med någon...

KRAM

2009-11-26 @ 23:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0