Back In Town!

Då var man tillbaka, har varit och prata med bland annat skolsköterskan och min mentor :) Ska ha utvecklingssamtal idag! Men inte för att jag tror att det är så utvecklande, men man är tvungen :/

Men Idag kmr nog inte så mkt att hända, blir att umgås med folket och chilla med musik, och jobba med lite skolarbeten :)

Men vill åka skidor, men får inte! Eller visst får jag, men jag har maxtest på Winternet imorn, Kommer att bli grymt x)


bjuder på lite bilder!


Sälen 08


Jumpstyle :p



Man var ju Awsome!


OL i Älvsbyn!


.....!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Bilder är alltid roligt !

2009-11-09 @ 12:48:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0