Äre snö!

Du var man tillbaka, lule samma stad, inget har ritkigt hänt! allt är som det var innan jag for, Tage kanske är lite mindre lat!

Och vad ska man säga om sin syster då, som är på sjukhuset och kollar hjärnan! Jag har ju sagt att den inte var helt ok! Men får se vad dom hittar!

Men ska nog beställa lite mer valla, får se vad det blir för några! Men sen är jag bara mer sugen och åka skidor! Men min handled har lite problem just nu, vet inte vad. Men det är väll nå skit, får hoppas att det går över!

Ikväll blir och laga mat, tror  jag, sen så ska jag väll ringa gunnar på skype! kmr nog bli kul, om han inte är trött. För då är han inge kul! (haha)


Fler bilder!





Kolla håret!!!


SkidO 2008, USM


You Spin Me Right Round!!


Kommentarer
Postat av: gubn

Och vad ska man säga om sin syster då, som är på sjukhuset och kollar hjärnan! Jag har ju sagt att den inte var helt ok! Men får se vad dom hittar!



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH

2009-11-14 @ 23:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0