Tell Me Everything!

Hmm då var man tillbaka i Älvsbyn, har inte här mycket. Fast jag vill på i Kiruna nu. För där finns det gott om snö :) men det är längre bort från södra Sverige!!!

Men man får hoppas på att det kommer 1 meter snö nästa vecka, men tror inte det är möjligt! Fast det skulle vara hur bra som helst....

Just nu är det föskylning i kroppen, och musik från högtalararna! spelas just nu Itchy Daze – Monster !! passar som bra nu...

Men ska väll röra mig ner mot skolan för dagens första lektion, fast det bit nog ganska lugnt har inte så mycket att göra där!


Sen får jag se vad jag ska hitta på, kanske sova lite. Eller något i den stilen, ska inte träna!!!!




Vill också ha SNÖ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0