Skola

Då var man upp igen, Men blir ju sjukt less på att mina lärare ska ändra vårt .... schema. Inte bara en gång utan 4-5 gånger. Man vet ju knappt vilka lektioner man ska ha :/ Confusedface!

Men nu ska vi skriva något om ett barndoms minne, har inte kommit på något bra. Men kanske när jag körde en bobby cart utför trappen när jag var liten. Men jag minns inte så mkt av det.... Men jag kommer säkert på något bra, det gäller bara och ha fantasi :)

Och så har jag hjälpt lite "otekniska" personer med hur man ska lägga in musik på telefonen :) Inga Namn!!!! Men jag har ju hjälpt de nu, så de borde klara av det!

Sitter och dricker lite The nu, det är faktiskt gott med en hel del socker :D

No1 Try's To Hide It!

Kommentarer
Postat av: N1an

Oteknisk - That`s meeee...

Kram Kram

2009-12-06 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0