Lule! d;

haha soft och vara hemma igen, julen kommer med en väldig fart... Det är fullt med julbak, sammt julmat :D Gillar verkligen julen!

Skidåkning, både slalom och längd :p sammt alla trevliga personer som man träffar under julen!

men just nu funderar jag på vad man ska hitta på! man har fixat granen ;) men blev inte Måttsund idag :( Cryface.... men det kommer flera gånger man kan åka dit!

Testet gick riktigt bra, fick en bra uppfatning om min tränings förmåga. Fast den är så inviduel ;) Har också packat ut mitt rum för lovet, stängt och städat! Men kommer säkert åka förbi där och hämta skidor!

fast nu ska jag väll lira lite dator , sen så får vi se vad som händer!




För er som inte har min spellista, här kommer den igen! (med nya låtar)
N1x2




Vad ska ni göra under lovet?!
sugen att hitta på nå! d;

Kommentarer
Postat av: N1an

Här e d fullt upp i butiken...E väl bra men hinner som inte med allt annat som borde göras...hmmm... Men men börja bli van att d e rörigt den här tiden på året..I fjol var det flyttkartonger över allt och vissa har vi liksom inte hittat igen än..host..

Skulle behöva en Ulle i familjen vi åsså -som bakar och fixar granen...Lyckliga den som fångar dej... ler...

Nä nu ska jag försöka få nån timmes sömn innan d e dags för sista rycket i butiken.

Sköt om på sig och ha ett helt underbart härligt lov.

Kram Kram

2009-12-23 @ 01:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0