Late update!!

ett stort förlåt till er läsare, men jag har inte haft 5 minuter över för att kunna blogga!

När jag vaknade kl 09,20, shiiiit ska vara på ornberget om 40 min och åka skidor med Markus. Var riktigt kul, inte de bästa spåren. Men man ska inte klaga! så efter 1,5 h så var man hemma igen, då blev det och ringa Pontus. För vi skull köra rail sesion i Gammelstan! Så man kom hem åt, packade sen så for man. Byggde till hoppet, gick bra! sen körde vi på något stort fjärrvärme rör, eller något i den stilen! fast det låg lite dåligt till, lite för nära ett elskåp! Men där körde vi, fram till för ett tag sen :D

Men vi pumpade lite i trärampen där, och sen kom en av Pontus polare. Som är riktigt bra på att fota :p Ska väll försöka få tag på några av de bilderna!

Men om ca 2h kommer släkten över, för att fira min syster!


Skiing, Or What?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0