Keep Snowing!

Sjukt skönt, det har snöat hela morgonen :D Kanis borde öppna snart ^^ kommer att bli skönt och få prova mina nya skidor!

Har kört 3 maskiner, så det är sjukt mycket tvätt :p Just nu så händer inte mkt, har tittat på South Park :) mer än ok! Funderar om man ska ner och äta lunch snart ;) blir sista lunchen jag äter här innan jul... (y)

Funderar om man ska ta hem slalom skidorna, och kanske fara och åka i Måttsund =), eller så väntar jag bara och åker i Kanis när jag kommer tillbaka från jul lovet ;) Har ju redan ett par skidor hemma!

får hoppas att det blir nån rail sess, det beror lite på vad Pontus och grabbarna ska hitta på! ska försöka få tag på lite bilder från railen i Gammelstan :D



Where'd You Go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0