Kanonbra!

Detta inlägg kanske kommer lite sent! Men har varit lite upptagen/ jag har inte fått haft internet :/ haha, men nu sägs det att jag är beroende av att sitta vid datorn! Kanske det :p

Men dagens Natt tävling gick grymmt bra, inga bommar. Och 2 st stora genvägar :D men vann ganska stort, med ca 2,30! Och hade jag åkt H20/ M20 fast de hade samma bana som oss, eller vi samma som de ;) jaja små detaljer! Men då hade jag kommit på en 2:a plat!

Men dagens lopp var ett bra form besked, får hoppas att jag håller mig frisk till Lördag och Söndag ;) Men det ska inte vara några problem, bara jag inte hittar på något dummt!!!!!

Men just nu är det ganska livat i stugan, alla leker crazy friday! fast det är ju bara onsdag nu :p men det är sjukt kul och höra på!

Just nu lysnnas det på lite klassikers från K'naan! sjukt bra låtar. Men man har spelat de lite för många ggr :p



Men nu vill de att jag ska gå och sova/ skaffa mig ett liv! Men jag har ju redan ett :D

Resultaten kan hittas här
http://www.swedishski-otour.com/pdf/results/2009/resultat_kortdistans_vargen_16dec.pdf


Take A Minute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0