Good Job!

Efter en mindre lyckad kortdistans (5km) så gick det mycket bättre på jakt starten! startade som 9:a och gick i mål som 6:a :)

Fast all tid jag var efter la jag på en kontroll där jag gjorde ett parrarel fel :/ och missade ca 1,5 min. Men det är sånt som händer!

Får hoppas att morgon dagens tävling blir bättre :) men just nu väntar jag på att maten ska bli klar! sen blir kanske en film eller något sånt! :)


Veckans Fail: Emma B
Veckans Raket: Markus L
Veckans sämsta vägval: Simon W
Veckans Parrarel fel: Jag
Veckans choke: Calle H som inte fick köpa glögg
Veckans film(er): Sagan om ringen

Ska väll försöka lägga upp kartorna så fórt jag får dem! :D



Vemdalen*

*som jag äntligen har lärt mig stava rätt :p

Men man ska ju lära sig något nytt varje dag!


Kommentarer
Postat av: emma

oh va fint det var på bilden, dit skulle jag vilja åka :D

2009-12-19 @ 18:50:44
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0