Arvidsjaur!

Då var det dags, avfärs till A-jaur. Får hoppas att man har bra skidor, ska prova mina nya racing skidor :) så det kommer säkert gå bra.

Men nu ska jag packa ihop mina saker, sen äta lite mat. Efter det blir och börja ladda mentalt inför tävlingen, eller rättare sagt tränings tävlingen! Men vem är så noga?!

Gårdagens Fail: Johan Håll drog en riktigt faceplant på träningen!
Dagens vallare: Zacke med lite för mkt fäste!
Veckans låt: Ison & Fille- En sång för alla dom!

Jag och några till ska nog bygga en rail :p får se hur bra den blir.

Men det av mig!


Just Take A Minute!

Kommentarer
Postat av: Thomas Pettersson

På låten. Och Petter och typ resten av sveriges hipphopare

2009-12-03 @ 09:27:41
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com
Postat av: Zacke

Inte vallade jag med mycket fäste

2009-12-04 @ 14:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0