2009-12-03

Vaknade upp inte så pigg, men gick och åt frukost! Men det var ganska så gott, blev gröt med en massa jordgubbs sylt! Sen blev det o ovalla mina skidor från igår. Tog sin lilla tid det, men det är mycket skönare när man ska skidorna senare!

Sen så chillade jag ett tag tills AB komm och började säga att vi skulle åka till skolan, för han hade ounka på sin cykel! Så fick jag åka på packethållaren :p Men sen så har jag varit i skolan sen. Men snart är det mat, tur det. För jag är ganska så hungrig, det är tydligen köttbullar till lunch!

Men ikväll blir det och packa, valla och jogga lite. joggen kommer att bli lugn och avslappnad. Den som är sugen kan bara följa med, inga begränsade platser ;)

Och sen ska jag kolla upp när vi får lov, för jag lovade Gunnar det! Och jag vill inte gör han besviken!

Till helgen är det SkidO tävlingar i Kiruna, så jag vet inte hur uppdates kommer vara därifrån. Det kanske blir något desperat inlägg från mobilen. Fast vi alla vet hur det slutade senast :D


Belivin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja man ska hålla det man lovar!

2009-12-03 @ 13:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0