Stolpe in

Då är kvalet avklarat, med lite tur så gick jag vidare till final. Gjorde ett bra lopp med en miss till tvåan, kom tillbaka från det och sprang kontrollerat med bra framförhållning. Sen kommer stora missen till 12e kontrollen, där jag inte alls är med på sluttningen. Lyckas läsa in mig efter ett tag, men då ha det redan gått ca 2:30 minut...

Så nu taggar jag om för en final imorgon. Gör jag ett bra lopp så är jag nöjd, sen placeringen blir vad den blir. Kommer bli intressant och tekniskt orientering. 

Handla något och äta är det som gäller!


Kommentarer
Postat av: LO

KUL ULrik !

Va bra att du får vara med och slåss i finalen.
På tiderna räknat ser det ut att vara tufft där ute.
Njut av löpningen i morgon och håll i kartan.
Jag håller tummarna.

2013-09-27 @ 16:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0